Sinopsis Drama Zahir Tak Terucap Lakonan Aeril Zafril dan Saharul Ridzwan

Drama Zahir Tak Terucap merupakan drama yang menggantikan drama tiada arah jodoh kita. Drama baru ini sebenarnya pernah ditayangkan sebelum ni tau tapi dalam channel Tonton.my jer lah. hehe korang ada baca pasal sinopsis drama ni ? kalau nak boleh baca dekat bawah ni . Zahir yang tak terucap ini akan bersiaran pada jam 7 malam pada hari Isnin sehingga  Jumaat.

Sinopsis Drama Zahir Tak Terucap


Sinopsis Drama Zahir Tak Terucap


Drama ini mengisahkan tentang kisah hidup abang dan adik lelakinya. Mereka bersaing untuk mendapatkan cinta Aishah sehingga mereka sanggup bergaduh antara satu sama lain.

Hisham merupakan adik kepada Haziq. Dia terpaksa menjadi kambing hitam kepada apa yang telah dilakukan oleh abangnya.

Haziq pula mempunyai perangai yang jahat, dia pernah merogol aishah.

jadi hisham terpaksa mencari aishah dan ingin bertanggungjawab terhadap perlakuan abangnya itu. Haziq pula tidak hidup lama, Dia akhirnya meninggal dunia.

Mampukah Aishah menerima cinta Hisham ?

itu korang kena tengok dekat TV3 bermula petang esok.

tak sabar nak tengok Aeril zafril dengan saharul ridzwan beraksi. hehehe

Click to comment