Sinopsis Drama Teratai Kemboja [ Tv 3 ]

Sinopsis Drama Teratai Kemboja. Drama baru yang aku nak cerita hari ini adalah drama Teratai kemboja. nama dia pelik kan. sebenarnya bukan pelik tapi rare jer. hehe

sinopsis teratai kemboja mengisahkan tentang Fikri dan hanani. Mereka ni berkahwin ketika masih dalam tempoh pembelajaran di universiti. setelah berkahwin, hanani mengambil pil perancang untuk mengelakkan dari mendapat anak.

Fikri pada mula menghalang perbuatan itu, tapi dia terpaksa akur dengan tindakan hanani itu.


gambar sumber facebook adi putra

Selepas tamat pengajian, hanani masih mengambil pil perancang tersebut. alasannya kali ini dia nak fokus kepada kewangan dan kerjayanya terlebih dahulu sebelum mempunyai anak.

Fikri pula tidak suka dengan tidakan isterinya itu.
muncul lah konflik diantara mereka.

Fikri berhijrah ke kemboja.

Di sana, dia bertemu dengan seorang imam yang mempunyai seorang anak perempuan bernama Nur Hidayah.Fikri kemudian berkahwin dengan hidayah.

agak-agak apa yang berlaku dalam rumah tangga mereka. macam mana pula hubungan hanani dengan nur hidayah ?

mesti tak sabar tengok pengakhiran drama ni kan. selebih nya anda kena tengok sendiri di TV 3 .

Antara barisan pelakon yang terlibat adalah Adi Putra, Fasha Sandha, Elly Mazlein, Hasnul Rahmat..

Sinopsis Drama Teratai Kemboja [ Tv 3 ] Sinopsis Drama Teratai Kemboja [ Tv 3 ] Reviewed by Budak Gemuk on 12:55:00 PM Rating: 5

No comments

Break