EPISOD AKHIR DRAMA HALALKAN HATI YANG KU CURI

Hari ini akan ditayangkan episod akhir drama ' halalkan hati yang ku curi ' di tv 3. ramai peminat drama ni sebenarnya, cuma dia tak seviral drama - drama lain.

Korang rasa,  apa akan jadi isha dan faiq agaknya kan. kesian juga bila nenek dan keluarga mereka buat macam tu dekat diorang.

sedih.

EPISOD AKHIR DRAMA HALALKAN HATI YANG KU CURI


terpaksa bersusah payah sehingga merempat, akhir sekali dapat tau yang benda tu sengaja di buat-buat.

agak-agak korang, boleh ke isya maafkan keluarga dia ?

nanti aku update episod akhir drama ni dekat sini tau.

Update !!

Halalkan hati yang ku curi [ Akhir ]



Click to comment