Recents in Beach

Drama Pujaan Hati Kanda Episod 4 FULL

Drama Pujaan Hati Kanda Episod 4 FULL. Semalam telah disiarkan drama pujaan hati kanda untuk episod yang keempat. ada yang terlepas tak episod semalam?

ruginyaa..

Pali kena sepak dengan Tiara tau! hahaha padan muka dia. hehe

Tarikh Tayangan : 25.12.2018
Masa : 7 pm

Drama Pujaan Hati Kanda Episod 4 FULL


Dihujung episod ni, Tiara serahkan balik Iqy dekat Danny. Semua ni salah Pali lah. ish ish ish.

Lepas ni, Iqy akan ada pengasuh baru.
Danny pun tak leh nak jumpa Tiara dah.

kalau korang nak tahu apa yang jadi sebenarnya, jom layan dekat bawah ni ya.

Drama Pujaan Hati Kanda Episod 4 FULL





Kredit video : TV3 Malaysia

Korang juga boleh tengok drama-drama lain di tonton.com.my tau.

Bagi yang terlepas episod-episod sebelum ini, anda boleh tengok di menerusi pautan dibawah ini ya.

Episod 1 | Episod 2 | Episod 3 |


Post a Comment

0 Comments