Drama Pujaan Hati Kanda Episod 12 Full

Drama Pujaan Hati Kanda Episod 12 Full. Episod kali ini, banyak adegan-adegan sweet di antara Tiara dan Danny.

Sebenarnya diorang bertunang juga akhir.
Alhamdulillah.

Memang tak sangka kan cepat jua si Danny ni buat kerja. Tapi Nenek dan atok dia tak tahu benda ni. Dia minta tolong Daniel yang wakilkan dia.

Fuhh lepas ni mengamuklah dua orang tua tu nanti.

Si Pali pula tersangkut dengan bini orang.
Last-last dapat penumbuk sebiji.

Drama Pujaan Hati Kanda Episod 12 Full


hahaha padan muka dia kan.
Lama dah rasa nak tumbuk dia. hahaha

Tarikh Tayangan : 4.1.2019

Bagi yang terlepas tengok dekat tv, korang boleh layan dekat bawah ni ya.





Bagi yang terlepas episod 11, boleh tengok di Pujaan hati kanda episod 11.

Post a Comment

0 Comments