Drama Pujaan Hati Kanda Episod 13 Full. Akhirnya bersambung juga episod ni selepas bercuti 2 hari kan. Dalam episod kali ni, Tiara terserempak dengan Pali tau.

Apa lagi dia nak dapatkan balik si Tiara ni. Ehh hello pergi berambus kau di sana. hahaha
Dia tak dapat tiara. Sebab Tiara cakap kau buat haluan kau, aku buat haluan aku.

haaa.. macam tu lah.

Tiara berkahwin dengan Danny. Alhamdulillah.

Drama Pujaan Hati Kanda Episod 13 Full


Agak-agak atuk dan nenek dia mengamuk tak kalau diorang tau pasal benda ni ?

Fuhh.. hehe

Tarikh Tayangan : 7.1.2019
Masa : 7pm

Bagi yang terlepas nak tengok episod 13, korang boleh layan dekat bawah ni ya.



Tekan F5/refresh kalau link tak keluar ya.

Kalau ada yang terlepas episod 12 minggu lepas, korang pun boleh layan di sini - Episod 12 Pujaan Hati Kanda. 

Kredit video : TV3 Malaysia.

Post a Comment

Previous Post Next Post