Drama Pujaan Hati Kanda Episod 14 Full

Drama Pujaan Hati Kanda Episod 14 Full. Semalam dah cerita pasal Danny dengan Tiara dah kawin kan. Hari ni, Nadine gi serang rumah diorang dua tu.

Habis kecoh dengar dua orang ni bertekak. Bila dah gaduh ni, semua benda yang danny rahsiakan dari keluarga tiara semuanya terbongkar.

Yang pasti episod kali ni, Ramai yang tak kecam si Pali. hahaha

dia keluar sikit ja hari ni.
Dia yang bagitau Nadine pasal Tiara kawin dengan danny.

Drama Pujaan Hati Kanda Episod 14 Full


Danny macam gelabah sebab dah kantoi. Mungkin dia takut nenek dia tahu pasal tu.

Nak tahu juga apa yang jadi lepas ni kan. hehe kita tunggu episod 15 pula ya.. hehe

Tarikh Tayangan : 8.1.2019
Masa : 7pm

Bagi yang terlepas tayang episod 14, korang boleh layan dekat bawah ni ya.



Bagi yang terlepas episod 13, korang boleh layan di sini - Pujaan Hati Kanda Episod 13.

Post a Comment

0 Comments