Recents in Beach

Drama Setelah Cinta Itu Pergi Episod 8 Full

Drama Setelah Cinta Itu Pergi Episod 8 Full. Tak sabar kan nak tunggu episod malam ni. Makin mendebarkan pula.

Persoalan sekarang ni, adakah Ikram akan cari semula Marina atau Idlan yang akan berkahwin dengan marina?

Nak tahu kan jawapan dia. hehe


Drama Setelah Cinta Itu Pergi Episod 8 Full


Tarikh Tayangan : 30.1.2019
Masa : 9pm

tv 3

Recap Episod 8, Ikram terus menerus mencari rina. Keluarga rina juga nak pastikan rina selamat dan pelbagai cara mereka lakukan agar Ikram tak jumpa dengan rina.

Mesti ikram nak rujuk balik lah tu.. hahaha

Bagi yang nak menonton, boleh lah tengok di bawah ni ya.

👇👇





Bagi yang nak tengok kesemua episod, korang boleh layan di Episod penuh Setelah cinta itu pergi.

Post a Comment

0 Comments