Drama Dia Menantu Rahsia Episod 11 Full. Episod kali ni, Syak dengan Lisa kantoi dengan Puan Sarah. Dia sendiri datang rumah Syak dan buat suprise.

Tapi masa dia masuk tu ada Lisa jer, nasib baiklah lisa cakap dia orang gaji jer. kalau tak mesti mengamuk dah orang tua tu kan.

Esoknya pula Pn Sarah ajak Lisa keluar teman dia pergi shopping. Lepas tu dia ajak pergi rumah dia. Masa ni rahsia Syak terbongkar pada Lisa. Dia pun tak cerita pasal family dia dekat lisa kan.

Drama Dia Menantu Rahsia Episod 11 Full


Last-last dia terkejut tengok Lisa dekat rumah mak dia. korang nak tahu apa jadi lepas tu? Jom layan dekat bawah ni ya.

Tarikh: 12.2.2019
Masa : 7pm
TV3



Bagi yang nak tengok episod penuh, korang boleh layan di episod penuh dia menantu rahsia yang aku dah kongsikan sebelum ni ya. 

Post a Comment

Previous Post Next Post