Recents in Beach

Drama Dia Menantu Rahsia Episod 12

Drama Dia Menantu Rahsia Episod 12. Dalam episod kali ini, Syak terkejut sebab tengok Lisa ada dekat rumah mak dia. Masa ni dia tak tau nak buat apa. Tambah pula berita yang dia akan kerja di kazakhstan di sebut depan Lisa.

Lisa masih tak tahu mengenai berita tu. Nasib baiklah dia tak mengamuk dekat rumah Puan Sarah tu. Kalau tidak, lagi kantoi lah dua orang tu.

Drama Dia Menantu Rahsia Episod 12


Puan Sarah pula dah mula nak cari gaduh dengan Lisa. Nak tahu apa dia buat? Jom layan dekat bawah ni ya.

Tarikh : 13.2.2019
Masa : 7pm






Bagi yang nak tengok episod penuh, korang boleh layan di episod penuh dia menantu rahsia yang aku dah kongsikan sebelum ni ya. 

Post a Comment

0 Comments