Drama Dia Menantu Rahsia Episod 8 Full

Drama Dia Menantu Rahsia Episod 8 Full. Episod kali ni Syak pulang ke kampung isterinya, Lisa. Rindukan isteri lah tu. hehe siap buat suprise lagi.

hahaha tapi diorang masih seperti sebelum ni bertuan-tuan lagi.Di kampung, Lisa bawa Syak pergi jalan-jalan kampung dan melihat suasana di sana.

Niat di hati nak tinggal lama tapi dia dapat emergency call dari keluarga dia. jadi dia kena balik awallah. Lisa pun ikut sekali.

Drama Dia Menantu Rahsia Episod 8 Full


Nak tahu sebab apa emergency? jom kita tengok dekat bawah ni ya.

Tarikh : 7.2.2019
Masa: 7pm
TV3

Episod 8 Full







Bagi yang nak tengok keseluruhan episod cerita ni, korang boleh layan di episod penuh drama dia menantu rahsia.

Post a Comment

0 Comments