Tonton Drama Nur 2 Episod 10 Full

Tonton Drama Nur 2 Episod 10 Full. Aku tau ramai yang nak tengok episod kali ni kan. Sebabnya ada scene jatuh kolam. Dalam episod kali ni juga, Madi menjadi madi yang dulu. Ecah pun jadi ecah yang dulu.

Sinopis Episod 10 


Hamadi dan Aisyah diminta keluar dari rumah keluarga Haji Mukhsin dan terpaksa bermalam di hotel bajet. Diorang kena halau lepas jatuh dalam kolam. Nur ceritakan apa yang berlaku depan Tok Haji dan dia pun halau Ecah dan Hamadi.

Tonton Drama Nur 2 Episod 10 Full


Kemudian,Lembaga pengarah Darul Mukhsin mengadakan mesyurat tergempar untuk meneliti masalah yang dihadapi sekolah itu. Apa pula yang jadi ni?

Nur merasakan ada sesuatu yang tak kena dengan Juita. Baru dia nak rasa ke? haha

Episod 10 Full


Bagi yang nak tengok episod semalam, boleh layan di Iflix secara percuma tau.

Link Iflix - https://piay.iflix.com/tv/nur-2-17256

atau 👇👇


Selamat Menonton !


Post a Comment

0 Comments