Tonton Drama Nur 2 Episod 11 Full. Dalam episod kali ini, Madi dah kena halau kan. Dia sibuk merintih HAK dia dari Darul Mukhsin. Nasib baik si Adam tu pandai. Tak dapatlah dia nak claim gaji dia tu.

Sinopsis Episod 11



Nur tidak selesa dengan hubungan Juita dan Adam yang semakin rapat dan ini menimbulkan rasa cemburu. Juita pula tinggal serumah dengan mereka. Dia masih nak kan adam tapi Nur jer cuba sangka baik.

Tonton Drama Nur 2 Episod 11 Full


Hamadi terdesak mencari wang apabila cek yang dia curi dari Darul Mukhsin rupanya tidak sah. Apalagi mengamuklah mamat tu. hahaha

Ecah pula cuba pujuk mak dia tapi tak dilayan. Dia tetap setia dengan suaminya.

Episod 11 Full


Bagi yang terlepas episod 11, korang boleh layan menerusi pautan di bawah ini ya.

Pautan 1 > Iflix - https://piay.iflix.com/tv/nur-2-17256

Pautan 2 ↓↓



Makin geram pula aku dengan Nur sebenarnya. Apsallah bodoh sangat dia tu kan. Hahaha.
kemain makin emo dibuatnya ni. hahaha

Korang rasa betul tak tindakan Nur atau korang ada pendapat korang sendiri ? Jom komen di bawah ni ya.

Post a Comment

Previous Post Next Post