Tonton Drama Nur 2 Episod 12 Full. Cerita Nur kembali bersambung. Kali ini lebih dasyat dan mengeramkan para penonton. Ada ke patut si madi tu nak jual bini dia. Dahlah si Ecah tu jenis yang setia bagai, macam tu jer dia buat kan.

Haiihh.. Ni sapa pula jiran sebelah rumah ni. Cakap pun nonstop ja. haha

Tonton Drama Nur 2 Episod 12 Full

Sinopsis Episod 12


Adam terus bersikap dingin dengan Nur lantaran keberadaan Juita di rumah mereka. Nur ni pun satu, baik semcam dengan si Juita tu. Kau tahu tak dia tu nak rampas adam dari kau jer. ish-ish.

Nur kemudian mengorbankan sewa suraunya demi meringankan beban suaminya.

Episod 12 Full

Bagi yang nak tengok di iflix, boleh layan di sini - Nur 2 episod 12

atau ↓↓


Amacam, best tak ?
hahaha

geramkan dengan si madi tu.

kalau korang tak tengok lagi, boleh lah layan ya.
Selamat menonton.

>> EPISOD 13 <<

Post a Comment

Previous Post Next Post