Tonton Drama Nur 2 Episod 4 Full

Tonton Drama Nur 2 Episod  4 Full. Ramai yang terkejut bila tengok Madi dilepaskan dari penjara. Dia pun nampak dah insaf kan. Tapi betul ker dia dah insaf ? atau hanya lakonan sahaja? Geram pulak kan bila tengok muka dia.

Yang paling tak sangka, Ayah Haji boleh bagi dia masuk dalam rumah. Fuhhh Bagi korang yang belum layan episod 4 ni, boleh lah layan dekat bawah ni ya.

Kalau korang terlepas episod 3, boleh tonton di sini - NUR 2 Episod 3 .

Sinopsis Episod 4


Adam berada di tepi ketika dia melihat Nur bercakap dengan Juita dari malam sebelumnya. Nur bingung dengan tingkah laku anehnya.

Tonton Drama Nur 2 Episod 4 Full


Kedua-dua Nur dan Adam terkejut apabila mereka mendapati Hamadi dibebaskan dan dia tinggal di rumah Ayah Haji.

Episod 4 FULL





Bagi yang nak tengok di Iflix,, korang boleh layan di link ini - NUR 2 Episod 4 .

Selamat menonton.

p/s : Sila refresh jika video tak keluar. Admin dah update dah dekat atas ni. .

TONTON >> Episod 5 Drama NUR 2 <<

Post a Comment

0 Comments