Tonton Drama Nur 2 Episod 6 Full

Tonton Drama Nur 2 Episod 6 Full. Fuhh makin menduga keimanan bila tengok drama nur ni kan. hehe. Kali ini lebih dasyat apabila si Juita pun dah mula masuk jarum.

dah nak merosakkan rumah tangga orang pula kan. Geramnyaa...

Sinopsis Episod 6


Kunjungan Juita ke rumah Nur untuk menderma ke Sekolah Darul Mukhsin dan pada masa yang sama dia nak menyerang Adam.

Tonton Drama Nur 2 Episod 6 Full


Kemudian, kisah pasal lelaki misteri di sebalik bayaran yuran sekolah Suraya telah terbongkar. Korang nak tahu sapa?

Jom layan di bawah ni ya.

Episod 6 Full






Bagi yang terlepas episod 5 boleh layan di sini > Episod 5 Drama Nu 2 <<



Post a Comment

0 Comments