Tonton Drama Nur 2 Episod 7 Full

Tonton Drama Nur 2 Episod 7 Full. Madi semakin menggila. Kali ini dia nak minta duit dari Ayah Haji untuk upah lawyer selamatkan dia. Apalagi, memang tak dapatlah kan.

Sinopsis Episod 7


Lepas tu, Ecah pula try nak minta dengan mak dia. Korang rasa dapat tak? haha Mak dia pun nak minta izin dulu dengan Ayah Haji.

Tonton Drama Nur 2 Episod 7 Full


Madi dah tak senang duduk. Dia kena selamatkan diri dia sebelum dia dihumban kembali dalam penjara. Korang ingat dia dah insaf kan.

Tapi tak pun, perangai jahat dia dah kembali. Jom tengok drama Nur untuk episod kali ini.

Episod 7 Full





Bagi yang nak tengok dekat Iflix, korang boleh layan di sini - Episod 7 Nur 2.

Kelebihan tengok di Iflix.

1. PERCUMA.
2. Gambar lawa dan Cantik !

Selamat Menonton ! :)


Post a Comment

0 Comments