Tonton Drama Nur 2 Episod 8 Full

Tonton Drama Nur 2 Episod 8 Full. Ustaz Mahadi makin menggila sekarang ni ya. Dia dah pandai nak dapatkan Nur dia lagi. Kesian si Nur tu, dari musim pertama naif jer dia. hahaha

Sinopsis Episod 8


Ustaz madi cupa memeluk Nur tapi makan penampar lah jawabnya. hahaha. Amirul cuba menjernihkan perselisihan faham antara Suraya dengan rakan-rakan sekelasnya.

Tonton Drama Nur 2 Episod 8 Full


Hamadi dilihat berada di Darul Mukhsin dengan agenda yang tersembunyi. Juita pula nak belajar agama. Ustaz pun carikanlah seorang ustazah dekat dia.

Tapi dia tak nak, dia nak Ustaz adam juga. haaa nak tahu apa jadi selepas ni? jom tengok dekat bawah.


Episod 8 Full






Bagi yang nak tengok dekat Iflix, korang boleh layan di sini - Episod 7 Nur 2.

Kelebihan tengok di Iflix.

1. PERCUMA.
2. Gambar lawa dan Cantik !

Selamat Menonton ! :)



Post a Comment

0 Comments