Drama 30 Pesanan Suara Episod 3 Full. Makin lama, makin sweet pula cerita ni kan. hehe Ada yang terlepas episod 3? Kalau ada, jom layan dekat bawah ni.

Antara pelakon utama yang terlibat dalam drama ini adalah Saharul Ridzwan, Shukri Yahaya dan juga Hanna Delisha.

Sinopsis Episod 3 Drama 30 Pesanan Suara

Syafira mula fikirkan nasihat Izman untuk terima Iman. Tapi Syafira masih teragak-agak sebab Iman sendiri tak luah perasaan padanya, asyik harapkan Izman saja. Syafira mula bercerita tentang Iman pada ibunya, Pn. Zalima.


Drama 30 Pesanan Suara Episod 3 Full


Fatin terus-terusan desak Pn. Intan paksa Izman masuk meminang dia dengan segera. Disebabkan Izman pandai mengelak dengan hujah-hujahnya yang tak terjawab oleh Pn Intan, Pn Intan paksa suaminya, En Azim, untuk desak Izman.

Episod 3 Full




Selamat Menonton.

Komen :- Si izman ni pun satu, suka si syafira tu tapi senyap-senyap jer. Nanti melepas baru tahu. hahaha

Buat-buat sweet pula masa buat video call tu. haha Si syafira ni pun satu, tak faham ke si izman tu suka dekat dia? adeh lah.

yang dikejar pula si iman tu kenapa. Aku pun tak tau nak salahkan siapa dah ni . hahaha

Korang rasa diorang akan kawin ke tak nanti eh? jom komen di bawah.

Bagi yang terlepas episod sebelum ini, boleh layan di Drama 30 pesanan Suara Episod Penuh ya.


Post a Comment

Previous Post Next Post