Drama 30 Pesanan Suara Episod 4 Full. Dalam Episod ke 4 ni, Orang tu dah masuk meminang barulah nak rasa semacam bagai. izman oh izman. kan dah melepas dah. Lepas ni kau membujanglah sampai ke tua yer. hahaha

Antara pelakon utama cerita ini adalah Shukri Yahaya, Saharul Ridzwan dan juga Hannah Delisha tau. Memang best cerita ni, rugi kalau tak tengok.

Sinopsis Episod 4 Drama 30 Pesanan Suara



Izman rasa semacam bila Iman melamar Syafira. Syafira pula menerima lamaran itu. Izman terkejut. Balik ke rumah, dia tidak tahu kenapa hatinya macam tak tenteram dengan perkara itu. Padahal, dia yang bersungguh nak Iman dengan Syafira.

Sejak itu Iman dan Syafira macam belangkas. Malah Iman dah mula minat berbasikal dengan Syafira. Kadang-kala mereka ajak Izman, tapi kali ni Izman banyak memencilkan diri.


Drama 30 Pesanan Suara Episod 4 Full

Sedar diri juga si izman tu kan. Dah tau orang tu dah ada yang berpunya, pandai-pandai lah kau jauhkan diri kau yer. Padan muka.

hahaha emo pula aku hari ni. Korang pula rasa macam mana?

Episod 4 Full


Bagi yang terlepas, boleh layan episod 4 ni ya.




Selamat menonton.

Bagi yang nak tengok episod penuh cerita ni, korang boleh tonton di Drama 30 Pesanan Suara ini ya. Kami sudah kemaskini episod-epiod yang telah ditayangkan.


Post a Comment

Previous Post Next Post