Drama Pujaan Hati Kanda RAYA 2019 - Episod Penuh

Drama Pujaan Hati Kanda RAYA 2019. Pada hari raya pertama baru ni, drama kegilaan ramai lakonan Mira Filzah dan Remy Ishak telah menemui penonton.

Ramai tau yang tunggu depan tv sebab nak tengok edisi khas raya drama pujaan hati kanda. Aku sempat tengok juga semalam. Memang best weh.

Drama Pujaan Hati Kanda RAYA 2019


Sweet dan bersemut diorang. Kak Su tu korang jangan cakaplah memang tak betul. hehe Boleh pula dia dok menyanyi lagu blackpink dalam cerita tu. haha

Haa, bagi korang yang terlepas, boleh layan episod penuh di bawah ini ya.

Sinopsis Drama


Setelah mengambil alih Hotel Arjuna, Danny semakin sibuk membuatkan Tiara kesunyian. Tiara semakin rimas apabila nenek cuba mengawal segala gerak gerinya kerana bimbang Tiara akan keguguran buat kali kedua.

Tiara merajuk lalu melarikan diri pulang ke kampung. Manakala Kak Sue pula sibuk mengambil tempahan raya tetapi tidak mampu untuk menyiapkannya dalam tempoh yang dijanjikan.

Sementara itu,   Pali mengalami gangguan mental setelah ayah dan ibunya meninggal dunia.

Baca juga : Senarai Pelakon Pujaan Hati Kanda Edisi Raya .

Drama Pujaan Hati Kanda RAYA 201





Tarikh Tayangan : 5.6.2019
Masa : 10 pm
Raya Pertama.

Selamat menonton !






Post a Comment

0 Comments