Tonton Drama Lelakimu Yang Dulu Episod 5 Full. Hazrul dah jumpa balik daliya lah ! haha Sekarang ini dia focus untuk mengenali siapa budak bersama dengan daliya tu. Adakah anak dia atau bukan.

haha tulah buat jahat lagi, sampai bekas isteri pun tak mau bagi anak tu dekat hang. haha emo pula admin pagi ni hehe. Jom lah layan episod penuh di bawah ni ya.

Tonton Drama Lelakimu Yang Dulu Episod 5 Full


Tarikh : 25.9.2019
Masa : 7 pm

Kenapa Daliya tak mau bagitau dekat Hazrul yang tu anak depa dua. ermm ke dia pun ada niat nak balas dendam dekat hazrul? huhuhu


Tonton Drama Lelakimu Yang Dulu Episod 5 Full


Pertemuan semula selepas dua tahun membongkar rahsia yang selama ini Daliya simpan. Hazrul muncul bersama hasratnya yang ingin memiliki anak mereka, Heidi daripada Daliya. Kononnya, Hazrul ingin membalas dendam kerana Daliya tinggalkannya sewaktu dia di penjara.

Akan tetapi, lama kelamaan, misinya berubah. Daripada sekadar ingin mendapatkan Heidi, dia juga ingin memiliki isterinya kembali, Daliya. Kerana dia sedar rasa cinta dan sayangnya terhadap Daliya masih utuh.



Selamat menonton !

Anda juga boleh menonton episod lain di sini >> Drama lelakimu yang dulu << ya. Tak sabar nak tengok episod ke 6 hari ni. hehe



1 Comments

  1. Geram jugak episod semalam. Ish apa dia la tak pecaya tu anak sndiri!

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post