I Can See Your Voice Malaysia 2019 Minggu 11 FULL. Semalam telah berlangsungnya minggu ke 11 rancangan i can see your voice malaysia musim 2019. Ramai tak yang tengok semalam? kalau tak sempat, korang boleh layan dekat bawah ni ya.

Untuk minggu sebelas ni, kita ada Ajai sebagai tetamu undangan. Memang kecoh dan penuh dengan semangat episod kita kali ni. Selain Ajai, kita juga ada sufian suhaimi dan juga Kak Girl sebagai pembantu penyiasat.

I Can See Your Voice Malaysia 2019 Minggu 11 FULL


Tarikh : 1.9.2019
Masa : 9 pm

Adakah Ajai berjaya meneka dengan betul penyanyi sebenar pada minggu ini? jom kita layan episod penuh di bawah ini ya.

I Can See Your Voice Malaysia 2019 Minggu 11 FULL





p/s : refresh jika full video tak keluar ya.

Tonton episod 10, di sini (klik)

Apa ni Ajai, salah pilih pulak minggu ni. haha Orang suruh teka penyanyi sebenar tapi dia pilih penyamar sebenar. hahaha memang hancur lah lagu duet diorang minggu ni.

Satu benda aku suka dengan Ajai ni, dia memang power bab suara dan musik. Memang terbaik bro. Rezeki lah dekat budak tu dapat RM 3k minggu ni. hehe

Tahniah semua. Kita jumpa lagi pada minggu depan. Siapa pula artis undangan kita minggu depan? Sama-sama kita nantikan.

Selamat menonton.

Post a Comment

Previous Post Next Post