[LIVE] I Can See Your Voice Malaysia 2 Minggu 11 (1.9.2019). Hello guys! Selamat menyambut tahun baru hijrah buat peminat-peminat I Can See Your voice Malaysia. Mesti korang tak sabar nak tengok episod ke 11 ni kan.

Sebelum tu, aku nak peringat yang minggu lepas, artis jemputan kita iaitu sam bunkface GAGAL memilih penyanyi sebenar. Dia tealh memilih penyamar yang bersuara sumbang. Untuk budak tu dapat duit RM 3k. hehe

Jadi, harapnya malam ni artis jemputan kita iaitu Ajai dapat meneka dengan betul. Ajai memang sinonim  dengan ujibakat, mesti dia dah boleh teka siapa yang menyamar atau yang bukan penyamar. Jadi tak sabar nak tengok.

[LIVE] I Can See Your Voice Malaysia 2 Minggu 11 (1.9.2019)


Tarikh : 1.9.2019
Masa : 9pm

Selain ajai, kita juga ada tetamu jemputan yang lain. Antaranya adalah Kak Girl dan juga Baby Pian a.k.a Sufian Suhaimi. Mesti meriah malam ni kan.

Bagi yang terlepas episod 10, boleh layan di sini (klik).

[LIVE] I Can See Your Voice Malaysia 2 Minggu 11 (1.9.2019)







p/s : Tolong refresh banyak kali ya sampai live streaming muncul.

Jom join group fb >> Saluran Live << untuk live streaming.

Agak-agak, mampu tak Si Ajai meneka dengan betul malam ini? berjaya tak Mark adam mengelirukan tetamu kita sekali lagi? haha

Jom kita saksikan.
Selamat menonton.

Post a Comment

Previous Post Next Post