Telefilem Penaklukan Syaitan FULL (ASTRO 2019) . Saksikan telefilem seram ini yang merupakan karya arahan Michael Ang. Ia bersiaran pada 19 Oktober ini, jam 9 malam di saluran Astro Citra (131) dan Citra HD (126).

Telefilem Penaklukan Syaitan (ASTRO 2019) FULL

Jangan lupa tengok Drama lelakimu yang dulu ep 23 full (klik).

TONTON TELEFILEM PENAKLUKAN SYAITAN FULL


WAKTU SIARAN : Sabtu, 19 Oktober 2019, 9:00 malam 
SIARAN TV : Astro Citra 131 & Citra HD 126
PENULIS SKRIP : Rehal Nuharis
PENGARAH : Michael Ang
PRODUKSI : Juita Viden
PELAKON : Ben Amir, Mawar Rashid, Sharifah Shahora, Norlia Ghani, Alif Muhaimin, Nadya Syahera, Nur Hazirah

SINOPSIS 

Khairul menyimpan seribu satu rahsia tentang masa lampaunya. Tetapi keadaan memaksa dia pulang ke kampung halaman bersama isterinya, Miza. Yang menanti mereka di sana hanya perit dan gangguan syaitan.

Jom tonton di bawah.



Amacam, best tak? hehe Penuh dengan kejutan. Dah cerita seram mestilah macam tu kan. hehe korang nak tengok bawa sekali bantal tau.

Boleh tutup muka kalau takut. hehe

Selamat menonton.

Post a Comment

Previous Post Next Post