Tonton Drama Demi Rindumu Episod 7 Full. Hai korang, hari ni aku nak kongsikan drama baru tapi tak berapa barulah sebab dah masuk minggu kedua siaran dia kan. hehe Jom lah layan episod 7 drama demi rindumu ni.

Senarai Pelakon : Sean Lee, Janna Nick, Norman Hakim, Elvina Mohamad, Sherry Ibrahim, Riz Amin, Aleza Shadan, Mustapha Kamal, Azri Sabri, Raja Norbaizura, Hafeez Mikael, Fazli Daniel Ali, Qazem Nor dan Naim Shamsul.


Tonton Drama Demi Rindumu Episod 7 Full


Tarikh : 17.10.2019
Masa : 10 pm


Tonton Drama Demi Rindumu Episod 7 Full


Drama ini mengisahkan tentang Nurhana yang pulang selepas dari luar negara selepas 2 tahun dia menghilangkan diri. Punca utama dia kembali adalah kerana dia mengetahui yang abangnya, Nasrul akan berkahwin dengan Rania.

Siapa Rania ni? Ohh rupanya dia ni adalah orang ketiga yang merosakkan hubungan dia dengan tunang nurhana iaitu Izlan.






Sebelum ini Rania ialah kawan karibnya, namun tidak disangka Rania berminat dengan apa yang dia miliki. Nurhana tidak mahu perkara yang sama terjadi ke atas abangnya.

 Setibanya di tanah air, Nurhana ke rumah abangnya namun secara tidak sengaja mengetuk pintu rumah Haznik yang disangkakan rumah abangnya.

Sejak itu, mereka bagaikan berjodoh kerana selalu berjumpa. Haznik juga cuba mendekati dan mengenali Nurhana, walaupun Nurhana seakan sudah patah hati untuk menerima sesiapa lagi.

Biarpun hanya mengenali masing-masing dalam waktu yang singkat, Nurhana merancang untuk berkahwin dengan Haznik sebagai alasan untuk hentikan perkahwinan abangnya dengan Rania.


Jom tonton episod 8 di sini (klik).



Post a Comment

Previous Post Next Post