Tonton Drama Lelakimu Yang Dulu Episod 7 Full. Hai Korang! hehe ada yang rindu dekat Hazrul tak? haha apalah yang terjadi dalam episod kali ni ya?

Apa tunggu lagi tu, jom tengok dekat bawah ni. Sharnaaz dan juga Nelydia Senrose merupakan peneraju utama drama ni. Best kan tengok gandingan dua orang ni. hehe

Tonton Drama Lelakimu Yang Dulu Episod 7 Full

Tarikh Tayangan : 27 september 2019
Masa : 7 pm

Bagi yang terlepas episod 6, boleh layan disini (klik).

Tonton Drama Lelakimu Yang Dulu Episod 7 Full

Korang yang minat drama ni kan, komen lah dekat ruangan komen tu. hehe nak juga tahu ramai ke tidak yang layan cerita ni. hehe


Sinopsis

Perkahwinan Hazrul dan Daliya terpisah apabila Hazrul dimasukkan ke penjara. Apabila Daliya meminta penjelasan Hazrul, dia hanya mampu diam membisu. Maka, Daliya pergi membawa diri bersama kandungannya yang dirahsiakan daripada Hazrul.

Pertemuan semula selepas dua tahun membongkar rahsia yang selama ini Daliya simpan. Hazrul muncul bersama hasratnya yang ingin memiliki anak mereka, Heidi daripada Daliya. Kononnya, Hazrul ingin membalas dendam kerana Daliya tinggalkannya sewaktu dia di penjara. Akan tetapi, lama kelamaan, misinya berubah.

Daripada sekadar ingin mendapatkan Heidi, dia juga ingin memiliki isterinya kembali, Daliya. Kerana dia sedar rasa cinta dan sayangnya terhadap Daliya masih utuh.

Post a Comment

Previous Post Next Post