[LIVE] I Can See Your Voice Malaysia 3 Minggu 1 (16.2.2020) Hai ! Korang buat apa tu ? haha Sihat ke? Malam ni akan bersiaran rancangan ICSYVMY ini yang merupakan rancangan kegemaran anda ini. Korang dah sedia ke belum ? hehe

Minggu ini merupakan minggu pertama tayangan, jadi kita masih belum tahu siapa tetamu jemputan. Kami akan kemaskini dari masa ke semasa untuk info ini ya. Musim lepas, trending setiap minggu rancangan ini dan diharap musim ini juga mampu memberi kejayaan untuk rancangan ini.


[LIVE] I Can See Your Voice Malaysia 3 Minggu 1 (16.2.2020)


Tarikh : 16.2.2020.
Masa : 9pm.

Tetamu kita minggu ini adalah Sham Visa! mesti korang tak sabar nak tengok kan. Jom tengok dekat bawah ni ya.

[LIVE] I Can See Your Voice Malaysia 3 Minggu 1 (16.2.2020)

👇👇




p/s : Tolong refresh banyak kali ya sampai live streaming muncul.

Jom join group fb >> Saluran Live << untuk live streaming.

Tak sabar nak tengok episod kali ini. Korang pun jangan lupa untuk saksikan secara langsung dari laman web ni tau. Sila share dan tag kawan-kawan korang yang minat rancangan ini.

Selamat menonton!

Post a Comment

Previous Post Next Post