Tonton Drama Seindah Tujuh Warna Pelangi Episod 9 Full. Drama baru yang akan mula ditayangkan ini bertajuk 'seindah tujuh warna pelangi' lakonan Aeril Zafrel dan Nabila Razali. Drama ini akan ditayangkan ada 24 febuari 2020 di tv3.

Mesti bestkan dapat tengok gandingan dua orang pelakon hebat ni.

Antara barisan pelakon drama ini adalah Aeril Zafrel, Nabila Razali, Hun Haqeem, Raja Afiq, Wilma Muhammad, Aidil Aziz, Elly Mazlein, Sahronizam Noor, Riz Amin, Nazeera Sardi, Wanna Ali, Laila Nasir, Hairie Othman, Jalaludin Hassan, Wanns Ahmad, Cassia Iman

Tonton Drama Seindah Tujuh Warna Pelangi Episod 9 Full.







Tarikh : 5.3.2020
Masa : 7 pm

bagi yang terlepas episod 8, boleh layan disini (klik).

Korang yang nak tengok drama seindah tujuh warna pelangi episod 9, boleh tonton dibawah ni ya.

Tonton Drama Seindah Tujuh Warna Pelangi Episod 9 Full.


Kisah mengenai perkahwinan antara sepupu, Andika dan Aira berdasarkan berlainan matlamat. Andika mengunakan perkahwinan untuk mendapat harta bahagian Aira yang diwarisi daripada datuk mereka sedangkan Aira menerima perkahwinan atas dasar cinta.

Perkahwinan mereka tidak kekal lama. Aira merajuk membawa diri, meninggalkan keluarga dan anaknya Sofia.


Setelah tiga tahun menghilangkan diri, Aira Tihani pulang ke kampung menjelang pernikahan abangnya, Reyhan.

Pertemuan semula dengan ahli keluarga serta anak yang telah ditinggalkan merubat segala kerinduan kecuali pertemuan semula dengan bekas suaminya, Andika Iman.

Episod Penuh 👇👇



p/s: tekan refresh sampai video penuh muncul ya.

Untuk kaki drama!!

Jom join group fb >> Kaki Drama << untuk tengok drama terkini!



Kepulangannya itu menggamit semula kenangan yang cuba dilupakan.

Sedar kesilapan diri yang menjadi punca runtuhnya rumahtangga yang dibina, Andika membuang rasa ego dan kembali memujuk. Sayangnya, tiada lagi ruang buatnya di hati Aira.

Sehingga satu tragedi berlaku kepada Aira yang mengakibatkan dia mengalami hilang ingatan. Andika menggunakan peluang itu untuk mendapatkan Aira semula.


Tonton Drama Seindah Tujuh Warna Pelangi Episod 9 Full.


Tak sabar nak tengok macam mana jalan cerita drama seindah tujuh warna pelangi ni. Harapnya best lah kan. hehe

Jom kongsikan drama seindah tujuh warna pelangi episod 9 ini dekat facebook korang tau.

Terima kasih.

Post a Comment

Previous Post Next Post