Drama Korban Kasih Episod 9 Full. Drama yang sedang hangat ditayangkan di TV1 ini mempunyai jalan cerita yang tersendiri. Antara pelakon drama ini adalah Dynas Mokhtar dan Hasnol Rahmat.

JUDUL : KORBAN KASIH
Bil Episod : 30 episod
Tarikh Tayangan : 24 April 2020
Waktu Tayangan : Isnin-Ahad, 7:00 malam

Drama Korban Kasih Episod 9 Full.





Saluran Tayangan : TV1 (RTM)
PELAKON : Saharul Ridzwan, Azrel Ismail, Zara Zya, Ummi Nazeera, Dynas Mokhtar, Hasnul Rahmat, Ezzaty Abdullah, Dato Ahmad Tamimi Siregar, Sheila Hassan, Nadiyah Shahab, Elnisa Ryun, Riz Amin, Meor Mohd, Haziq Fadhullah, Anne Abdullah

Bagi yang terlepas episod 8, korang boleh tonton di sini (klik).

Drama Korban Kasih Episod 9.


Drama yang memaparkan kisah yang dirakamkan melalui pandangan Fatimah [ Zara Zya] yang merupakan anak bongsu dalam keluarga beliau. Beliau melihat perselisihan dan sikap pilih kasih yang berlaku di dalam keluarga beliau.

Beliau tidak mengerti kenapa ibu kandung beliau sendiri membenci abangnya Jalil [Saharul Ridzwan] walhal boleh menyayangi anak-anak beliau yang lain hatta kembar si Jalil iaitu Jamil [Azrel ismail].




Drama Korban Kasih


Biarpun di layan seperti orang asing oleh ibunya namun Jalil tetap melayan dan berkorban untuk kebahagian ibunya Norizah [Dynaz Mohkhtar]. Kak long Jalil [Ezzaty Abdullah] , Fatimah dan Jamil sangat menyangi Jalil. Konflik kekeluargaan ini semakin bertambah sehingga mereka semua meningkat remaja.

Jom tonton drama korban kasih episod 8 di bawah ni ya.

👇👇


p/s: tekan refresh sampai video penuh muncul ya.

Untuk kaki drama!!
Jom join group fb >> Kaki Drama << untuk tengok drama terkini!

👉👉 Tonton Episod 10 di sini (klik).

Kenapakah Norizah sangat membenci Jalil? Adakah ada rahsia disebalik faktor pilih kasih Norizah? Nak tahu kenalah layan drama ini .


Drama Korban Kasih Episod 7 Full.


Drama ni mendapat kecaman ramai sebab katanya pelakon dalam cerita ni tak sesuai untuk bawa watak remaja sekolah. Hehe. Memang nampak pelik bila tengok kan. Tapi bila di gabung dengan jalan ceritanya, aku rasa merekalah yang terbaik untuk bawa watak tersebut.

Jom kongsikan drama korban kasih episod 9 ini di facebook korang.





Post a Comment

Previous Post Next Post