Drama Cetera Hati Diya Episod 4 Full. Hai korang, rupanya aku terlepas satu drama lah. hehe drama baru ini dibintangi oleh Fattah Amin dan juga Azar Azmi. Ramai tak yang tengok cerita ni? aku rasa ramai, sebab tu ramai yang dok tanya pasal cerita ni. hehe

Baik, Disebabkan aku macam lambat sikit kan. aku kongsian juga untuk korang.

Tarikh Mula Tayangan : 11 june 2020
Waktu Tayangan : Isnin-Jumaat, 7 malam
Saluran Tayangan : TV3

Drama Cetera Hati Diya Episod 4 Full

Cerita ini mengisahkan tentang Diya seorang gadis yang mempunyai kisah hidup yang gelap. Selepas peristiwa hitam melanda Diya apabila dia diperkosa oleh lelaki bernama Zakuan yang merupakan rakan sekerjanya, Diya nekad untuk menutup pintu hatinya  untuk mana-mana lelaki.

Drama Cetera Hati Diya Episod 4 Full





Diya sudah tidak percaya kepada insan bernama lelaki. Dia juga telah dibuang keluarga setelah mereka mengetahui apa yang berlaku.

Dalam mengelak untuk menjalin hubungan dengan sesiapa, Zahil Hariz hadir menguji prinsip diri Diya. Dia cuba memenangi hati Diya walaupun Diya menunjukkan sikap dingin.Akhirnya Zahil nekad untuk menemui keluarga Diya dan menyunting Diya untuk dijadikan isteri.


Drama Cetera Hati Diya Episod 1 Full



Zahil merupakan abang tiri kepada Zakuan. Jadi dia ingin bertanggungjawab terhadap apa yang telah berlaku. Diya terpaksa menerima pinangan Zahil itu.

Tonton Episod Penuh di bawah ini ya.


Untuk kaki drama!!

Jom join group fb >> Kaki Drama << untuk tengok drama terkini!


Akhirnya mereka berkahwin. Selepas berkahwin Diya masih dingin dengan Zahil. Ada sahaja benda yang tidak kena ada suaminya itu.

Lebih menyedihkan apabila Zahil disahkan mengalami penyaki leukimia ketika Diya sedang mengandung. Agak-agak, apa yang akan jadi pada mereka berdua ya?


Drama Cetera Hati Diya Episod 1 Full

Keluarga diorang boleh terima Diya atau tidak? kalau nak tahu, korang kena tengok sampai habislah episod yang ditayangkan ni. hehe

Selamat menonton.

Jom kongsikan Drama Cetera Hati Diya Episod 4 Full di facebook anda ya.

Post a Comment

Previous Post Next Post