Drama 7 Hari Mencintaiku 2 Episod 9 Full. Mulai 2 Julai 2020, Drama baru iaitu 7 Hari Mencintaiku 2 bakal menemui anda! Antara pelakon drama ini adalah Shukri Yahaya dan Siti Saleha.

Sepatutnya drama ini disiarkan pada bulan puasa hari tu. Disebabkan PKP yang menyebabkan mereka tidak dapat habiskan episod-episod drama ni, jadi ia dibawa ke bulan julai.

Pasti ramai yang tak sabar nak tengok cerita ni kan.

Drama 7 Hari Mencintaiku 2 Episod 9 Full



Pasti ramai yang tak sabr nak tengok drama 7 hari mencintaiku 2 episod 9 ni kan. Jangan risau!
Jom tonton drama 7 hari mencintaiku 2 episod 9 di bawah ni ya.

Bagi yang terlepas episod 8, korang boleh layan disini (klik).

Drama 7 Hari Mencintaiku 2 Episod 9 Full


Mia Adriana (Siti Saleha) dan Khuzairi (Shukri Yahaya) melayari hidup bahagia berumah tangga. Ditambah pula dengan kehadiran cahaya mata kedua.

“Kebahagiaan abang bila sayang dan anak-anak ada di sisi.”

Itulah kata-kata yang sering diucap Khuzairi pada isterinya. Di saat mereka diulit bahagia. Puan Hayati (Jasmin Hamid) dan Dato’ Johari (Shaharuddin Thamby) kembali dengan dendamnya. Hebat Puan Hayati mengatur rancangan. Mia Adriana termakan dengan kata-katanya. Syakila (Faye Kusairi) tak kurang hebatnya.


Tonton Episod Penuh di bawah ni ya

👇👇



Untuk kaki drama!!

Jom join group fb >> Kaki Drama << untuk tengok drama terkini!


Dah habis tengok episod ni? Jom sambung episod 10 pula! Tonton di sini (klik).


Hilang hormatnya pada Pak Samad (Kazar Saisi). Seorang lelaki yang dihormati selama ini. Mak Leha (Liza Abdullah) mula membenci Mia Adriana.

“Kau ingat! Seorang anak perlukan restu ibu! Kalau kau nak Khuzairi dapat restu aku! Kau tinggalkan dia! Selagi kau masih jadi isteri dia! Sampai bila-bila dia tak akan dapat restu aku! Tanpa restu ibu Khuzairi tak akan bahagia!”

Nadia (Jaja Iliyes) putus tunang dengan Zaidi (Bil Azali). Helmi (Syazwan Zulkifly) bercerai dengan Sofi (Wan Sharmila) dan Khuzairi pula bergolak rumah tangganya. Nurul Ain (Wafariena Roslan) muncul dalam hidup mereka. Mak Leha berkenankan gadis ini. Nurul Ain begitu sempurna di matanya.

Senarai Pelakon 7 Hari Mencintaiku 2 (2020)
Antara pelakon 7 hari mencintaiku 2

“Mi nak mak tanya Nurul. Kalau abang long tu hanya kerja jaga kambing, dia nak tak? Lepas tu mak nilai, mana permata, mana batu jalan.”
Helmi cuba menyedarkan emaknya. Khuzairi rasa tercabar. Dia bagaikan melukut di tepi gantang. Khuzairi pujuk, Khuzairi rayu, Mia Adriana tetap nak pergi. Khuzairi tak mampu menggapainya lagi.

“Pergi Mia! Pergi! Saya dah tak nak tengok muka awak! Pergi sejauh mana yang awak nak! Moga hidup awak akan lebih bahagia tanpa cinta Khuzairi!”
Sayu mata Mia Adriana memandang anak-anaknya.

 7 Hari Mencintaiku 2 (2020)

“Maafkan ibu sayang. Ibu terpaksa pergi.”

Dia merenung suaminya buat terakhir kali. Walau 7 Hari Mencintaiku, cinta Khuzairi tiada lagi. Selamat tinggal abang. Selamat tinggal sayang. Kata-kata yang diucap dalam hati bersama deraian air mata.


Tak sabar admin nak tengok cerita ni. Admin tunggu dari awal tahun lagi sebab jalan cerita dia menarik dan best. Yang penting ada nilai dan pengajaran untuk di contohi.

Korang !

Jom share Drama 7 Hari Mencintaiku 2 Episod 9 Full tahun 2020 ni ya.


Post a Comment

Previous Post Next Post