SINOPSIS DRAMA ASSALAMUALAIKUM CINTA !

SINOPSIS DRAMA ASSALAMUALAIKUM CINTA I Drama baru menggantikan drama Dia Semanis Honey akan mula ditayangkan pada 30 Mei 2016 . Drama Assalamualaikum cinta ini di bintangi oleh Emma Maembong, Aydat Jebat, Kamal Adli dan saharol ridzwan. Berikut merupakan Sinopsis drama Assalamualaikum Cinta .


SINOPSIS DRAMA ASSALAMUALAIKUM CINTA

SINOPSIS DRAMA ASSALAMUALAIKUM CINTA .


Raykal Dan Azrif bertaruh semangkuk cendol . Apa yang menjadi taruhan mereka adalah sesiapa di antara mereka berjaya memikat dua gadis Nia dan Emma , mereka akan menang . Kerana hanya dengan semangkuk  cendol , mereka berusaha untuk memikat Nia dan Emma .

Emma pulak anti dengan orang kaya. kerana bagi emma orang kaya ini sombong dan bongkak . Namun begitu , pertemuannya denagn Azrif bagaikan satu pukulan kepadanya. Azrif seorang yang suka mendesak agar dia menerima azrif sebagai kawannya. Namun , emma tidak suka dengan watak Azrif yang suka mendesak.

Nia pulak berkenalan dengan Raykal ketika berebut Parking. pergaduhan antara mereka tercetus ketika masing-masing berebut parking. Ayah Nia juga seorang yang tegas dalam menjaga perilaku Nia dan memantau nia jika dia berkawan dengan mana-mana lelaki .

Semangat Azrif dan raykal cuba untuk memikat Nia dan emma hampir ke penghujungnya. Apabila mereka sudah menyukai Azrif Dan Raykal . Tetapi, dengan hanya satu malam sahaja semuanya terbongkar. Nia dan Emma mengetahui rancangan Raykal dan Azrif. mereka sudah tidak mahu berjumpa dengan kedua-dua jejaka itu.

Azrif dan Raykal pula mula terasa kehilangan Nia dan Emma . Namun sesuatu yang lebih dasyat berlaku apabila nenek mereka berdua ingin meminta mereka bertunang secara mengejut. Apakah yang berlaku kepada Azrif dan raykal ? Sempat kah mereka meminta maaf dengan Nia dan Emma ?

Jangan lupa saksikan Drama Assalamualaikum Cinta Di Astro Ria .

SENARAI PELAKON DRAMA ASSALAMUALAIKUM CINTA

sekian .


Post a Comment

Previous Post Next Post