SINOPSIS DRAMA LAMBAIAN RAMADAN

SINOPSIS DRAMA LAMBAIAN RAMADAN I Drama baru ini mula di tayangkan pada 31 mei 2016 . Drama bertajuk lambaian ramadan ini di bintangi oleh Putri balqis ,adi putra dan juga siti elizad. berikut merupakan sinopsis drama lambaian ramadan .

SINOPSIS DRAMA LAMBAIAN RAMADAN


Drama ini mengisahkan antara hubungan kekeluargaan di antara suami yang bernama adam dan isterinya yang bernama shila . Mereka mempunyai 3 orang anak iaitu Iman , Iskandar dan Nurin . Kehidupan keluarga mereka bahagia sehinggalah sampai satu ketika ia goyah kerana munculnya warda . Warda berjaya menggoda Adam .

Hubungan Warda dan Adam juga semakin erat. Adam semakin hari semakin mengabaikan tanggungjawabnya sebagai suami dan juga ayah. Shila yang mengetahui hubungan adam dan warda tidak mampu melakukan apa-apa. bahkan dia juga rela di madukan jika itu keputusan adam. Sebenarnya, Shila merampas adam dari warda sebelum ini. jadi dia tidak mampu  berbuat apa-apa .

Apakah yang akan berlaku kepada keluarga adam ? adakah adam akan berkahwin dengan warda yang lebih memahami nya berbanding isterinya sendiri ? sama-sama kita saksikan drama Lambaian Ramadan di tv 3 .

Sekian .





Post a Comment

Previous Post Next Post