SINOPSIS DRAMA BIBIK BIBIKKU

SINOPSIS DRAMA BIBIK BIBIKKU ||  Drama bibik bibikku yang pernah di tayangkan ketika bulan jun yang lalu, kini di ulang tayang semula atas permintaan dan rating penonton yang meningkat ketika siaran pertama tempoh hari . jom kita baca sinopsis drama bibik bibikku . Berikut merupakan Sinopsis Drama Bibik Bibikku .
SINOPSIS DRAMA BIBIK BIBIKKU





SINOPSIS DRAMA BIBIK BIBIKKU

Kisah Drama bibik bibikku ini adalah berkaitan sepasang suami isteri lakonan ungku ismail dan fasha sandha yang sedang mencari Orang gaji atau bibik dalam membantu mereka dalam urusan rumah mereka. Ungku Ismail yang berkerja sebagai seorang doktor manakala fasha sandha sebagai bisnes woman menyebabkan mereka terlalu sibuk sehinggakan tidak sempat mengemas rumah . Namun peringatkat awal, fasha sandha mengambil alih tempat bibik nya kerana ketika itu bibik yang di minta belum sampai .

Nak di jadikan cerita setiap bibik yang di ambil bekerja mempunyai ragam dan perangai mereka tersendiri . Ada yang cantik, ada yang agak gila-gila dan sebagai . korang nak tahu apa yang jadi kepada drama bibik bibikku ? korang kena tonton di tv 3 setiap jumaat hingga ahad jam 6.58 malam .



Sekian .

Post a Comment

Previous Post Next Post