TRAVEL #1 : JOM BERCUTI !


Tips BERCUTI I Bila sampai bulan Disember, pastinya memberi kegembiraan kepada budak-budak sekolah. mana tak nya, boleh cuti lama sikit. Macam-macam perancangan yang di lakukan sendiri oleh budak-budak sekolah. di tambah pula dengan perancangan mak ayah lagi. maka , hari- hari cuti itu di penuhi dengan pelbagai program untuk mereka.

TRAVEL #1 : JOM BERCUTI !


Kalau kita yang di alam remaja atau orang kata budak-budak universiti dan juga yang baru mula bekerja. pastinya ada yang tengah merancang untuk bercuti bersama-sama dengan kawan-kawan . Broga Hills , Pulau perhentian dan macam-macam lagi tempat menarik akan menjadi perhatian kita untuk bercuti.

Cuma aku nak highlightkan di sini adalah dengan siapa kita bercuti. masalah utama bila bercuti dengan kawan-kawan adalah bila merancang tu ramai gila nak join. last-last yang pergi 2 tiga orang je.

TRAVEL #1 : JOM BERCUTI !

Selalunya terjadi, aku pun pernah terkena macam tu. nak buat macam mana bila dah last minit jadi macam tu. nasib baik tak book apa=apa lagi. kalau tak rugi je kan. sebagai peringatan, make sure rakan-rakan yang join kita untuk bercuti itu , betul-betul boleh join. bukan yang hangat-hangat taik ayam je tau.

 .

selamat bercuti untuk korang semua !

sekian .



Post a Comment

Previous Post Next Post