RESTORAN MEE KUAH MAK JAH KUALA SEPETANG,PERAK !

RESTORAN MEE KUAH MAK JAH,KUALA SEPETANG,PERAK  |  Baru-baru ini aku dan family aku berjalan-jalan di area perak . Antara tempat wajib untuk makan adalah di Restoran Mak Jah Kuala Sepetang ,Perak . Korang yang belum sampai sini mesti tertanya-tanya,sedap ke kedai mee kuah Mak Jah ni kan . Jawapannya sedap ! dan kalau korang nak tahu restoran Mak Jah ni fames dan ramai pengunjung dari luar yang datang ke sini untuk makan mee Kuah Mak Jah ni !


RESTORAN MEE KUAH MAK JAH,KUALA SEPETANG,PERAK


Antara Menu yang terdapat di sini adalah Nasi Goreng, Mee Kuah, Cucur Udang , sotong celup tepung dan banyak lagi menu disediakan untuk anda di sini. di samping itu ,korang juga boleh dapatkan produk perikanan seperti ikan masin, ikan kering dan lain-lain di sini .Ada gerai di buka di sebelah restoran Mee Kuah Mak Jah ini .

RESTORAN MEE KUAH MAK JAH,KUALA SEPETANG,PERAK



RESTORAN MEE KUAH MAK JAH,KUALA SEPETANG,PERAK


LOKASI RESTORAN MEE KUAH MAK JAH,KUALA SEPETANG PERAK 




Rasa masakan mee kuah mak jah juga terbaik di campur dengan cucur udang yang di jual di gerai berhampiran menjadikan petang atau santapan tengah hari korang memang terbaik. Antara kemudahan di sini adalah tempat letak kereta juga di sediakan dan di kawal oleh anggota rela sepanjang waktu. jadi tunggu apa lagi cepat serbu RESTORAN MEE KUAH MAK JAH,KUALA SEPETANG,PERAK


Sekian .




Post a Comment

Previous Post Next Post