HUKUM CIUM ISTERI DI KHALAYAK RAMAI ! INI JAWAPAN USTAZ AZHAR IDRUS !

HUKUM CIUM ISTERI DI KHALAYAK RAMAI  || Baru-baru ini viral di media sosial mengenai pasangan artis yang memuat naik gambar mereka bercumbu atau bercium di khalayak ramai di media sosial milik mereka. ramai netizen mengecam tindakan tersebut . Dan jawapan artis berkenaan yang mengatakan isterinya adalah pasangan halalnya, jadi apa masalahnya . Dengan timbul isu ini, mari kita rujuk ulama untuk mengetahui HUKUM CIUM ISTERI DI KHALAYAK RAMAI !.

HUKUM CIUM ISTERI DI KHALAYAK RAMAI ! INI JAWAPAN USTAZ AZHAR IDRUS !




Aku memilih ustaz azhar idrus sebagai rujukan aku dalam hal ini . korang boleh tengok video yang aku sertakan ini sebagai panduan untuk korang mengenai hukum cium isteri di khalayak ramai .





korang dah dengar dan tengok pendapat Ustaz Azhar Idrus untuk bab hukum cium isteri di khalayak ramai . terungkai sudah persoalan korang itu.jawapannya tidak boleh cium isteri di khalayak ramai tetapi cium tangan di benarkan .

Islam ini datang dengan sangat cantik, penuh dengan panduan yang perlu di ikut oleh penganutnya. Kita sebagai penganut agama Islam tidak perlu mempersoalkan apa dan kenapa agama bertindak demikian kerana esok kita mati,sebab islamlah kita di perlihara di alam sana . Jangan terlalu nak mengikut budaya barat atau budaya agama lain. sebelum buat,tanya dulu kepada orang yang berkelayakkan kerana setiap apa yang kita lakukan akan di persoalkan kembali nanti.

Semoga entri hukum cium isteri di khalayak ramai ini dapat membantu kita dalam mempraktikkan islam dengan sebaik mungkin. belajarlah dan terus belajar.

Sekian .




Post a Comment

Previous Post Next Post