SINOPSIS DRAMA HANTU PUNYA BOS !

SINOPSIS DRAMA HANTU PUNYA BOS !  | Drama yang sedang di tayangkan di Tonton.my ini akan bersiaran di tv 3 tidak lama lagi . Drama Hantu Punya bos di barisi oleh dua orang pelakon iaitu Shukri Yahaya  dan Intan Najuwa . Pelakon baru yang dibawa oleh Mejar David Teo iaitu Intan Najuwa merupakan pengalaman pertamanya menjadi heroin. mesti korang nak tengok dia belakon macam mana kan. Berikut merupakan SINOPSIS DRAMA HANTU PUNYA BOS !


SINOPSIS DRAMA HANTU PUNYA BOS !




SINOPSIS DRAMA HANTU PUNYA BOS !

Abby seornag yang melatah dan dia juga mempunyai seorang kawan yang bekerja di sebuah syarikat iaitu diela . Diela sering bercerita mengenai bosnya yang mempunyai perwatakan yang dia tidak suka , sehinggakan Abby yang mendengar pun tidak menyukai bos yang bernama Arrayyan lakonan Shukri Yahaya . Sehinggalah dia terpaksa bekerja di bawah bos tersebut .

Pada Hari pertama, Abby sudah di jerkah atau di marahi . Apabila dia di marahi, Abby juga turut sama menjerit dan menjerkah kembali dengan perkataan " Hantu Punya Bos ". ia terjadi kerana penyakit melatahnya tidak dapat di kawal. Kadang kala, sempat juga dia menampar bosnya itu kerana terkejut dan melatah .

Lama kelamaan, perasaan tersebut bertukar menjadi cinta, Arrayyan cuba mencari masa yang sesuai untuk meluahkan rasanya kepada Abby . bagaimanakah cerita yang selanjutnya ? jangan lupa tonton di tonton.my atau korang tunggu siarannya di tv 3 nanti. Dah baca SINOPSIS DRAMA HANTU PUNYA BOS ! , baru faham jalan cerita dia kan.



Sekian.


Post a Comment

Previous Post Next Post