BOLEH KE TUKAR KAD BANK SELEPAS 31 DISEMBER 2016 ?

BOLEH KE TUKAR KAD BANK SELEPAS 31 DISEMBER 2016 ! ||  Memasuki fasa penukaran kad bank yang lama kepada yang baru pada hujung tahun ini menjadikan premis-premis bank penuh dengan orang ramai yang ingin melakukan penukaran tersebut. Mesti ada yang tertanya-tanya BOLEH KE TUKAR KAD BANK SELEPAS 31 DISEMBER 2016 ? kena denda ka ?

BOLEH KE TUKAR KAD BANK SELEPAS 31 DISEMBER 2016 ?




Jawapanya adalah Boleh , korang boleh sahaja tukar selepas 31 disember 2016 tidak ada masalah cumanya selepas tarikh akhir penukaran kad yang ditetapkan, anda tidak boleh menggunkan transaksi paywave yang baru di perkenalkan. itu sahaja sehinggalah anda menukar kepada kad yang baru .

Jadi terjawab lah sudah mengenai kad yang menjadi kontroversi di media sosial sekarang ini. Semoga urusan kalian di permudahkan. Baru ini aku antara yang terlambat tukar kad maybank yang lama kepada yang baru, alamatnya terpaksalah tunggu hampir sejam untuk menukar kad lama kepada yang baru sebabnya ramai orang yang ada tujuan yang sama.

Jadi aku harap entri BOLEH KE TUKAR KAD BANK SELEPAS 31 DISEMBER 2016 membantu korang untuk tukar kad bank yang lama kepada yang baru selepas ini. oh ya, kad bank rakyat tak perlu tukar tau. sekadar makluman. tolong share dengan rakan-rakan kita yang lain. takut depa pun terlupa sama.

Sekian.

Post a Comment

Previous Post Next Post