RASMI ! RUNNING DI BUBARKAN !

RASMI ! RUNNING DI BUBARKAN ! ||  Selepas pelbagai spekulasi yang muncul seperti ahli kumpulan runningman menarik diri dan sebagainya. SBS syarikat yang menerbitkan rancangan runningman secara sebulat suara menamatkan siaran Runningman ! Ini bermakna Tiada lagi rancangan runningman yang akan bersiaran di TV kita . Jadi persoalan mengenai, betul ke runningman di bubarkan telah terjawab .


RASMI ! RUNNING DI BUBARKAN !


Ia juga rentetan isu dimana Kim jong kook dan Song ji hyo di buang dari rancangan runningman dan isu ini mendapat liputan yang meluas dari kalangan peminat dari luar negara. Setelah mereka melakukan mesyuarat bersama dengan ahli runningman dan juga producer mereka, mereka telah mengeluarkan resolusi di mana akan menamatkan rancangan runningman secara rasminya pada hujung bulan febuari 2017 nanti.

Susulan itu, Kim jong kook dan SOng ji hyo juga akan kembali dalam rancangan runningman seperti biasa dan akan menamatkan rancangan tersebut bersama ahli-ahli yang lain. Satu berita sedih buat peminat-peminat runningman yang mana rancangan ini akan di tamatkan tidak lama lagi.

Apa yang boleh di katakan, Selamat maju jaya kepada semua ahli runningman. Thanks for all jokes that make us laugh and be happy. jadi, tak yahlah cari-cari lagi betul ke runningman di bubarkan lepas ini. sebab ia bakal di bubarkan.

Sumber maklumat : http://www.koreaboo.com/news/running-man-officially-announces-show-will-shutdown/

Sekian.

Post a Comment

Previous Post Next Post