TUKAR KAD MAYBANK BARU DI MAYBANK !

TUKAR KAD MAYBANK BARU DI MAYBANK ! || Berbaki lagi beberapa hari sebelum memasuki tahun 2017 , aku ambil kesempatan untuk tukar kad atm maybank kepada kad atm maybank yang baru. Ramai juga yang telah tukar kepada kad yang baru di sebabkan arahan dari pihak maybank dan juga bank negara di mana mulai 2017, kad mydebit akan di gunakan secara sepenuhnya. Berikut merupakan TUKAR KAD MAYBANK BARU DI MAYBANK !


TUKAR KAD MAYBANK BARU DI MAYBANK !


TUKAR KAD MAYBANK BARU DI MAYBANK !

1. Pergi ke maybank terdekat.
2. bawa kad atm lama dan Ic.
3. Tunggu nama anda di panggil untuk urusan penukaran tiket.
4. Selesai.


Ada sesetengah maybank  ada booth untuk tukar kad lama kepada kad yang baru. ini lebih mudah dan korang tak perlu ambil number pun. tetapi terhad kepada beberapa cawangan sahaja.

Mudah jer, TUKAR KAD MAYBANK BARU DI MAYBANK ! ingat, kalau korang tak tukar sehingga 31 disember ini, korang akan di denda apabila korang tukar kad pada tahun 2017 . kalau tak mau kena denda, better tukar awal-awalkan.

Untuk pengetahuan korang, semua bank telah meminta pengguna kad debit mereka supaya menukar kepada kad debit baru sebelum berakhirnya 2016. jadi korang boleh follow step TUKAR KAD MAYBANK BARU DI MAYBANK ! di cawangan bank-bank yang lain mengikut kad yang korang nak tukar. Semoga bermanfaat. Silakan Share jika korang rasa entri ini bermanfaat.

Sekian.


Post a Comment

Previous Post Next Post