5 TIPS PIKAT LELAKI !

5 TIPS PIKAT LELAKI ! • Assalamualaikum , masalah utama dalam perhubungan adalah ke gagalan dalam memahami perhubungan . Lelaki tak pandai pikat perempuan , perempuan tak pandai pikat lelaki . Apabila masalah ini berlaku, menyebabkan berlakunya perselisihan faham antara kedua-dua pasangan .


5 TIPS PIKAT LELAKI !


Kenapa lelaki tak faham perempuan ?


Perkara utama yang di lihat menjadi punca kenapa lelaki tak faham perempuan adalah kerana masalah komunikasi antara mereka. kadang-kadang si lelaki lebih gemar untuk berasa selesa dengan apa yang mereka miliki berbanding mencari jalan untuk lebih bahagia dan gembira .

Sebab itu ramai orang perempuan merungut pasangan mereka tidak memahami perasaan mereka . Lelaki asyik dengan handphone sampai keluarga terabai . Jadi, mesti orang perempuan ingin tahu macam mana nak atasi masalah ini kan.

jom aku kongsikan dengan korang mengenai 5 TIPS PIKAT LELAKI !

Tips Pikat Lelaki !


1. Belajar untuk tahu apa yang dia suka .
2. Tidak mengungkit perkara remeh .
3. Beri tahu dia kalau korang terasa dengan tindakannya .
4. Selalu puji lelaki .
5. Minta tolong mereka sama ada terdesak atau tidak .

Sebolehnya, cuba mulakan dengan perkara pertama terlebih dahulu . Ia bagaikan strategi peperangan . anda kena tahu dahulu kelemahan dan kekuatan seseorang sebelum bertindak . bila anda main serbu sahaja, maka kemungkinan berlaku pergaduhan antara suami dan isteri adalah amat tinggi. kita nak elakkan pergaduhan dan mencari nilai kasih sayang dalam hubungan kita .
5 TIPS PIKAT LELAKI !


Perempuan suka benda remeh ?


Sifat seorang perempuan adalah mereka nampak perkara kecil itu adalah besar . dan lelaki fikir sebaliknya . jadi apabila lelaki dah buat keputusan , maka perempuan kena ikutlah ya. sebab lelaki jarang nampak benda remeh sebagai masalah utama dalam hidup mereka. Sebab itu, kalau korang perasan ada sesetengah perkara, perempuan akan menggelabah dan perkara yang sama berlaku pada lelaki ,tetapi lelaki rileks dan tenang sahaja dia handle perkara tersebut .

Pendek kata, kelemahan lelaki, perempuan tampung dan kelemahan perempuan , lelaki tampung . Cantikkan ciptaan Tuhan terhadap makhluk-makhluk dia. entah kita sedar atau tidak . Semoga perkongsian singkat aku mengenai 5 TIPS PIKAT LELAKI ! dapat membantu korang untuk membina hubungan yang lebih baik bersama pasangan korang.
5 TIPS PIKAT LELAKI !

Silakan follow dan share entri ini.

Sekian.

Post a Comment

Previous Post Next Post