VIDEO CARA MAKAN BILA PAKAI NIQAB OLEH FYNN JAMAL !

VIDEO TUTORIAL CARA MAKAN BILA PAKAI NIQAB ! • Baru-baru ini terlintas di Timeline facebook aku satu video. Video mengenai VIDEO TUTORIAL CARA MAKAN BILA PAKAI NIQAB ! yang di buat oleh Fynn Jamal . Ia berikutan banyak pertanyaan kepada Fynn mengenai cara makan apabila mengenakan Niqab .

Bagi yang belum Tahu Niqab itu apa , aku boleh gambarkan pakaian tudung labuh dan menutupi muka . Macam pakaian yang Fynn Jamal selalu pakai. kalau korang nak tengok gambar, meh aku kongsikan seperti di bawah :



VIDEO CARA MAKAN BILA PAKAI NIQAB OLEH FYNN JAMAL !



Jadi, bagi menjawab persoalan yang di lontarkan kepadanya , Fynn membuat satu video yang di muat naik ke laman sosialnya iaitu facebook.  Video berdurasi beberapa saat itu menunjukkan cara makan ketika mengenakan niqab .

Aku yakin ramai di kalangan melayu islam di Malaysia agak janggal dengan pakaian menutup aurat dengan berniqab ini . Sebab itu ramai yang bertanya mengenainya. Namun,tak jadi masalah untuk bertanya soalan mengenainya. satu tindakan yang patut di puji bila kita nak berubah kearah kebaikkan .

Berikut merupakan VIDEO TUTORIAL CARA MAKAN BILA PAKAI NIQAB !





Kredit video : Fynn jamal
Tulisan/caption : blogger kataubaid .

Semoga perkongsian VIDEO TUTORIAL CARA MAKAN BILA PAKAI NIQAB ! ini dapat membantu kita semua dalam mempelajari ilmu baru mengenai pemakaian yang baik dan menutup aurat untuk kaum wanita. Terima kasih Fynn !

Sekian.

Post a Comment

Previous Post Next Post