SENARAI AHLI RUNNINGMAN TERKINI !

SENARAI AHLI RUNNINGMAN TERKINI ! | Sejak pengumuman yang di keluarkan semalam , ramai di antara peminat setia rancangan realiti Runningman bertanya mengenai status ahli runningman yang tinggal apabila ia di teruskan dan tidak jadi untuk di tamatkan . Berikut merupakan SENARAI AHLI RUNNINGMAN TERKINI !


SENARAI AHLI RUNNINGMAN TERKINI !


SENARAI AHLI RUNNINGMAN TERKINI !


1. You Jae Suk
2. Haha.
3. Kim jong kook
4. Song ji hyo
5. Kwang soo
6. Suk jin .

Ini bermakna produksi runningman mengekalkan kesemua 6 ahli runningman sedia ada dan menyambung semula episod baru selepas mereka membatalkan hasrat mereka untuk menamatkan rancangan terbabit .

Semalam, perasaan peminat runnningman macam dalam gambar di bawah. hehe happy sungguh kan korang bila dapat tahu yang runningman akan terus di sambung siarannya. Semoga lepas ini episod-episod yang akan datang lebih best dan menarik.


SENARAI AHLI RUNNINGMAN TERKINI !


Lepas baca SENARAI AHLI RUNNINGMAN TERKINI , kita dapat agak kekuatan runningman dengan ahli yang enam orang ini mampu mengembalikan keriangan dan keseronokkan kepada peminat runningman di seluruh dunia. betul tak ? jom kongsikan perasaan korang apabila mengetahui yang runningman di teruskan. komen di ruangan bawah ya.

Sekian.

Post a Comment

Previous Post Next Post