PESERTA GEMA GEGAR VAGANZA MENCETUS FENOMENA BARU !

PESERTA GEMA GEGAR VAGANZA MENCETUS FENOMENA BARU ! |  Semalam, bermulalah satu episod baru dalam arena musik tanah air apabila program gema gegar vaganza berlangsung. Program ini menggabungkan atau mengumpul kumpulan-kumpulan nasyid yang pernah popular satu ketika dahulu di atas satu pentas sebagai peserta gema gegar vaganza.

Sambutan hangat di berikan kepada program gema gegar vaganza apabila pada episod pertama mereka telah berjaya trending dan mendapat komen-komen baik oleh netizen. Rata-rata memuji tindakan penganjur yang menghimpunkan kesemua peserta-peserta dalam program gema gegar vaganza. 

PESERTA GEMA GEGAR VAGANZA MENCETUS FENOMENA BARU !



Bagi yang belum tahu siapa peserta gema gegar vaganza, berikut merupakan PESERTA GEMA GEGAR VAGANZA MENCETUS FENOMENA BARU !

PESERTA GEMA GEGAR VAGANZA MENCETUS FENOMENA BARU !


Hafiz Hamidun
Ana Rafali
UNIC
Saujana
Mirwana
Wani
Beinda
Azmi Caliph Busker
Izam (EYE)

Memang padu betul peserta-peserta gema gegar vaganza ni kan. aku pun teruja jer bila tengok persembahan mereka semua. Korang dah tengok konsert pertama gema gegarvaganza ? kalau tak tengok lagi, korang kena tengok tau. best gila .


Buat pencinta lagu nasyid, dengan adanya gema gegarvaganza ini pasti membuatkan kerinduan kita terubat. Dengan PESERTA GEMA GEGAR VAGANZA MENCETUS FENOMENA BARU ! yang sangat best kali ini mesti menjadikan ia satu tarikan untuk di tonton. Kalau dalam gegarvaganza kita ada #team , dalam gema gegar vaganza korang sokong team apa ? hehe

Sekian.

Post a Comment

Previous Post Next Post