Idayu merupakan juara af megastar 2017.
dia yang juga merupakan peserta AF 3 dahulu kembali beraksi di pentas ini sekali lagi.

mesti ramai yang nak kenal dengan dia.
sebab tu lah aku kongsikan biodata idayu juara af megastar 2017 .
Biodata Nur Farah Idayu Juara AF Megastar 2017

Biodata Nur Farah Idayu Juara AF Megastar 2017


Nama Penuh : Nur Farah Idayu bt Yaakob
Asal : Kelantan, Malaysia
Pekerjaan :Penyanyi
Tahun aktif: 2005–kini

Instagram idayu adalah : https://www.instagram.com/idayuaf3official/
gambar dia korang tengok dekat instagram yer. hehe


Korang mesti dah tengok persembahan Idayu semalam, fuhh meremang bulu roma kan bila dengar. apa-apa pun, kita ucapkan tahniah kepada dia kerana berjaya menjadi juara af megastar 2017 ni. semoga rezekinya melimpah ruah selepas ini.


 Jom tengok drama di channel telegram kami!

klik link di bawah ini ya.


Previous Post Next Post