Sinopsis Drama Korea Golden Cross

Aku suka layan drama korea. hehehe itulah luahan sesetengah dari kita yang suka marathon drama ni kan. kali ini aku nak kongsikan mengenai GOLDEN CROSS yang merupakan sebuah drama tahun 2014 yang kembali di tayangkan di KBS.

Korang boleh layan drama ni dekat Astro KBS pun ada. antara pelakon yang terlibat adalah Lee Si-Young, Kim Kang Woo dan juga Um Ki Joon.
Sinopsis Drama Korea Golden Cross


Sinopsis Drama Korea Golden Cross


Ia mengisahkan tentang konspirasi yang berlaku dalam golongan kenamaan. mereka sanggup melakukan sesuatu sehinggakan mampu membunuh rakyat biasa untuk menghilangkan bukti.

Kim Kang woo membawa watak sebagai Kang Do yoon. Dia mula terlibat dalam konspirasi ini setelah kakak/ adik dia dan ayahnya di bunuh. yang menjadi dalang utama pembunuhan itu adalah Dong Ha ayah kepada Yi Re.

Do yoon yang sangat menyukai yi re cuba menafikan pada mulanya. dia cuba melakukan penyiasatan dan akhirnya banyak bukti yang membenarkan dakwaan tersebut. Tapi kerana dia sayangkan Yi re, dia membiarkan yi re mendapatkan maklumat itu sendiri. Yi re seorang pendakwa.

apakah kisah cinta mereka akan terputus selepas itu ? atau dendam do yoon akan bertaut kepada yire pula ? siapa yang akan di bunuh selepas ini ? korang kena tengok drama golden cross ni tau.

walaupun dah lama keluar, aku nak suh korang tengok sendiri supaya korang dapat tau ending dia macam mana. dalam ramai-ramai tu, si young tu awat comel sangat. hehe selamat menonton .

Post a Comment

Previous Post Next Post