Drama Pujaan Hati Kanda Episod 25 FULL. Episod kali ini agak pelik sikit. haha kemain laju Datin Nenek insaf ya.

haha harap sangat nenek tak ubah fikiran dia kan. Mungkin sebab Tiara hilang jadi dia serba salah sebab dia tau ni salah dia.

Tapi dia tak mau ngaku pulak. haha

Agak-agak, Danny jumpa balik tak tiara? atau dia dah pergi luar negara ?


Drama Pujaan Hati Kanda Episod 25 FULL


Jom kita tengok episod penuh dekat bawah ni ya.

Tarikh : 23.1.2019
Masa : 7pm
TV3

👇👇



Kalau korang nak tengok episod penuh, boleh lah layan dekat- Episod penuh Pujaan Hati Kanda.


 Jom tengok drama di channel telegram kami!

klik link di bawah ini ya.


Post a Comment

Previous Post Next Post