Andi Bernadee Yakin Dengan Peserta Pilihannya Tapi... Okey semalam ditayangkan rancangan I Can See Your Voice Malaysia musim ke 3. Tetamu kita pada minggu ini adalah Andi bernadee. Okey ramai yang tak sabar nak tengok sama ada andi dapat memilih penyanyi sebenar atau penyamar bersuara sumbang. Jadi jom pergi makan episod kali ini.

Mula-mula andi macam konfiden. Dia kata nak cabaran kan sekali hambik kau. Dah terkena. haha. Kalau kita tengok balik, penyiasat semua tak konfiden dengan pilihan andi kan. haha.

Andi Bernadee Yakin Dengan Peserta Pilihannya Tapi...


Tarikh : 29.3.2020.
Masa : 9 pm

Bagi yang terlepas episod sebelum ni, korang boleh layan di sini (klik).

Andi Bernadee Yakin Dengan Peserta Pilihannya Tapi...

Jom kita tengok sama ada Andi berjaya pilih atau tidak.
👇👇


Jom like page > i can see your voice Malaysia << untuk live streaming setiap minggu.

Andi kini sebaris dengan Erra Fazira dan Dato Hattan sebab mereka salah pilih penyanyi sebenar. hehehe

Kesian lak bila dengar lagu dia hancur sebab duet dengan penyamar. hehe tapi kan siapa suruh salah pilih. hahaha

Selesai sudah minggu ke 7, kita tunggu minggu depan pula. Siapa artis jemputan yang akan muncul? sama-sama kita nantikan.

selamat menonton.

 Jom tengok drama di channel telegram kami!

klik link di bawah ini ya.


Post a Comment

Previous Post Next Post